Trimiteți problema dvs. la support.cti [at] ugal.ro!
Toți studenții care au ore de curs, laborator, seminar sau proiect la departamentul de Calculatoare și Tehnologia Informației trebuie să aibă un cont în sistemul CTI.UGAL.RO pentru a avea acces la resursele educaționale din platforma https://edu.csed.ugal.ro. De asemenea acest cont este necesar și pentru accesul de la distanță la serverele pe care se desfășoară activitățile didactice.
Pentru a avea un cont în CTI.UGAL.RO este necesar ca mai întâi să fie creat un cont în sistemul student.ugal.ro, după crearea contului existând mecanisme automate care realizează sincronizarea cu sistemul CTI.UGAL.RO la nivel de nume de utilizator (username) și parolă.
Pe baza contului din student.ugal.ro este permis accesul la platforma MS Teams și la e-mail iar contul din sistemul CTI.UGAL.RO permite accesul la resursele departamentului CTI.
Aceste facilități au fost implementate pentru a veni în ajutorul studenților astfel încât autentificarea în sistemele informatice ale Universtității și ale departamenului CTI să fie unitară (pentru ca un student să nu aibă mai multe nume de utilizator și parole ceea ce ar putea duce ușor la confuzii).
Toți studenții departamentului CTI care au probleme cu conturile în CTI.UGAL.RO sau student.ugal.ro sunt rugați să scrie un mesaj e-mail la adresa support.cti [at] ugal.ro. Trebuie menționată problema întâmpinată cu detaliile aferente și în scurt timp se va interveni pentru a rezolva orice situație apărută.